Kadın olmak ne demek?
Hayata bir oyuncak bebek olarak geliyorsun. İpleri olan bir bebek. İplerin hep birilerinin elinde. Ordan oraya savruluyorsun. Bir gün iplerini biri alır bazen . Sol yanına koyar, sonra tozlanınca senin yerin orda seni çıkarır ve sağ yanına koyar. Birde bakarsın iplerin de kırılmış. Senden kendi başına bir şeyler yapman beklenir. Acı çekerken gülmen, her koşulda güçlü olman , belkide konuşa biliyorken susman. Amma yapmazsın güçlü olamazsın, savrulursun yer-yer çünki sana kukla olmayı öğrettiler. Sana kadınsın dediler insan olduğunu unutdular. Kadın olmak çok zor eğer bir kadın adam olduğunu anlamadıysa....