Müzeyyen

Müzeyyen
@Mzyynms
"Geçmişin çivileriyle kendimizi şimdinin çarmıhına geriyoruz. Peki... Bir anlamı olmayacaksa niye...?"
Reklam
Beklemeye ya da dil dökmeye değil, benim artık inanmaya takatim kalmadı.
Maksim Gorki
Sanki ağır bir şey üzerime çullanmış beni eziyordu. Sanki karanlık ve derin bir çukurun içinde yaşıyordum. Hissiz, duygusuz ve körleşmiş gibiydim. Yarı ölüye dönmüştüm.
Albert Camus
"Yaşam benim için gittikçe daha zorlaşıyordu; beden keyifsiz oldu mu, yürek de ölgünleşir. Bana öyle geliyordu ki, hiç öğrenmemiş olduğum, ama yine de çok iyi bildiğim bir şeyi, yani yaşamayı unutuyordum. "
Özdemir Asaf
Gece midir insanı hüzünlendiren, Yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen? Gece midir seni bana düşündüren, Yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen?