Nuray

Nuray
@NBkmc
Seni sevmek kalbime huzur verdi...
Reklam
Günler geçip giderken Saliseler akarken ömrün ayazında Bir sevda büyüttüm Yüreğimin en derinlerinde En koyu haliyle Acılarımı, pismanlıklarımı, ahlarımı .üzüntülerimi sevinçlerimi,kırgınlıklarımı da aldım bohçama Sevdamı var eden her bir parçayı taşıdım yanımda.Her şeyiyle kabulüm... Ne yaşandıysa yaşandı da Ben hep İyi ki dedim Varlığından haberdar olduğum Bu sevdaya...
Günler , aylar , yıllar geçti. Kaç takvim gecti üzerinden ama hic bu kadar hissetmemistim ucurumu . Ucurumun bir yanı sen bir yanı ben ... Ucurumun sebebi soluklanmaya calıştıkların değil soluklanırken bile suclayışındı mazideki her anını
Tarih tekerrürden ibaret midir ? Yine sallantılar, kış vakti aynı korku aynı duygular tek farki tarihi 6.2.2023 kendini hatirlattı
How can the heart forget something that has settled in the soul ? Ruhta yer edineni , kalp nasıl unutsun?
Reklam