Günler geçip giderken
Saliseler akarken ömrün ayazında
Bir sevda büyüttüm
Yüreğimin en derinlerinde
En koyu haliyle
Acılarımı, pismanlıklarımı, ahlarımı .üzüntülerimi sevinçlerimi,kırgınlıklarımı da aldım bohçama
Sevdamı var eden her bir parçayı taşıdım yanımda.Her şeyiyle kabulüm...
Ne yaşandıysa yaşandı da
Ben hep İyi ki dedim
Varlığından haberdar olduğum
Bu sevdaya...