Nuray

Nuray
@NBkmc
Sevgi sadece el ele diz dize olmak değilmiş meğer . Sevgi bir ömür kalbe mühürlemekmiş. Bazen bir şarkıda bazen bir otobüste bazen de geçilen yollarda onu bulmakmış. Her şeye rağmen iyi ki bende izin kaldı demekmiş , iyi ki dokundun hayatıma sen bu kalbe iyi geldin demekmiş...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Anlatacak çok şeyimiz vardı aslında ama Anlayanımız yoktu...
Eskisi gibi değilim ... Bütün heveslerim , heycanlarım alınmış gibi Yaşamaya dair amacı kalmamışta sırf öylesine nefes alıyormys gibi
Yarım kaldı Heveste kaldı Kursakta kaldı Kalpte bir ömür tutsak kaldı Bu yüzden mahşerde ilk bulacağım sensin ... Yarım kalanları tamamlamak icin
Yine de düşünmeden edemiyordu insan Yazdıklarını bana mı yazıyordu acaba