Sevgi sadece el ele diz dize olmak değilmiş meğer . Sevgi bir ömür kalbe mühürlemekmiş. Bazen bir şarkıda bazen bir otobüste bazen de geçilen yollarda onu bulmakmış. Her şeye rağmen iyi ki bende izin kaldı demekmiş , iyi ki dokundun hayatıma sen bu kalbe iyi geldin demekmiş...