nurşen ç.

nurşen ç.
@NURSENNIRA
Ama bil ki , zihnin cehennemdir. Sonsuza kadar yaşayacak. Senin gibi. Öldüğünde ise sen orada olmayacaksın ne yazık ki!
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ne kadar yalnızsan o kadar uzağa gidersin.Ne kadar terk edersen o kadar ölürsün!
Kaldırımlar güzel.Ama bir de üzerinde yürüyen şu insanlar olmasa!
Sayfa 209·Kitabı okuyor
İnsanlar...Taşırlar insanları.Kundaktayken,tabuttayken.Hep taşıyacak birileri olur.Bazıları dostluktan,bazıları cepteki paradan,bazıları da içinde bulundukları sistem bir gün onlara da taşınma sırasının geleceğini söylediği için taşırlar insanı...
Sayfa 39·Kitabı okuyor