Bir an onun yerinde olmayı istedim; hayata siyah ve beyaz olarak bakabilmeyi, suçluları sadece suçlu, kötüleri sadece kötü olarak görmeyi... Neden böylesi bir fenalığa yöneldiklerini düşünmeden yargılamayı, hatta acımasızca mahkûm etmeyi. Eminim hayat daha sorunsuz olurdu.