Çetingillerden....

Çetingillerden....
“Mekânın sahibi ne sensin ne ben, ne de öteki; mekânın sahibi Ötesi... Birsey DM'yin Teşekkür etmeyin... #175139984 #196608321
"Çoğu kimse gerçekten neyi istediğini ve bunu nasıl elde edeceğini anladığında artık çok geç olmuştur. 'Gençler bilebilse, yaşlılar yapabilse' deyişi o kadar doğru ki."
Sayfa 225·Kitabı okudu
Reklam
Bizim yerimize konuşmuşsun üstad, biz susalım...

Mustafa Kemal Baba

@mustafa4988
·
"Bu dünyanın içine edeyim!"
Sayfa 140·Kitabı okudu
"Acı, güçlü bir Öğretmendir..."
Sayfa 194·Kitabı okudu
"Doğru şeyleri yap. Gerçek karakterinle uyumlu biçimde yaşa. Dürüst davran. Kalbin seni yönlendirsin. Gerisi kendiliğinden hallolacaktır. Hiçbir zaman yalnız değilsin biliyorsun"
Sayfa 190·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
Reklam