“Kendini sevmeyen biri kendinden daha çok diğerlerini önemser ve kurduğu ilişkilerde bağlılık değil bağımlılık geliştirir. Birine ya da bir şeye bağımlı olduğunuzda gücünüz bitene kadar ona tutunur, zararlarını görmezden gelir ve kontrol etmeye çalıştıkça tükenirsiniz. Sağlıklı olan bağlılıklar geliştirmektir.”
“Neyi seversen, o olursun. Sevgi simyadır. Asla yanlış şeyi sevme çünkü seni dönüştürecektir. Hiçbir şey sevgi kadar dönüştürücü değildir. Seni daha yükseklere , doruklara çıkarabilecek bir şey sev. Senin ötende bir şeyi sev. “