Koenig, dini ibadetlere fazlaca katılan kişilerde depresyon göstergelerinin daha düşük olduğunu ve bu kişilerin daha az depresif belirti gösterdiklerini tespit etmiştir .
Siz insanlar! diye bağırdım. Neden her konuda bu mantıklı şu delice bu iyi şu kötü diye sınıflandırma yapıyorsunuz? Davranışlarımızın altında yatan nedenleri hiç düşünmüyor musunuz? Eğer bu olaylara neden olan ve onları kaçınılmaz kılan şeyleri açıklayabilseydiniz o zaman karar verirken bu kadar aceleci davranmazdınız..
İnsanların kalbinde onları mutlu edecek basit şeyleri mahvedenlere yazıklar olsun. Zalim bir zorbanın mahvettiği bu mutluluğun yerini dünyadaki hiçbir hediye yada iyilik dolduramaz ..