Çoğu insan etrafa “cahil” dememin üzerinde durdu. Peki gençler bu lafa neden bir şey demiyor , bunu neden kabulleniyor ? Kabullendiklerine göre o kadar da cahil değiller ; cahil olsalardı , kabullenmezlerdi.
Vaktiyle 'Sonra konuşuruz' diye ayrıldığımız sevdiklerimizle bir daha hiç konuşamadık. Yarım kalmış ve yerini bulamamış cümleler anlamını yitirmiş olarak asılı kaldı boşlukta.
Ne yaşanırsa o an, o esnada yaşanan; kâr kalandır. Vakit ayırın. Ötelemeyin.
Zaman cimridir, unutmayın
Victor Hugo'nun: "Sadece bedenleri, şekilleri, görüntüleri sevenlere ne yazık. Ölüm her şeyi yok edecek. Ruhları sevmeyi deneyin." cümlesinde takılı kaldım.