İnsan olma haysiyetine ulaşan için ister yorganda, ister urganda vuku bulsun bir tek ölüm var. ''Yalnızca insanlar ölür'' diyor Heidegger, ''diğerleri telef olur''..
İsmet ÖZEL
Eğer acıdan kaçınılabiliyorsa yapılacak anlamlı şey; onun nedenini ortadan kaldırmaktır, çünkü gereksiz yere acı çekmek, kahramanca değil mazoşistçe bir durumdur...
Viktor E.Frankl