Naile KARA

Naile KARA
@NaileeKaraa
Hep başkasının günahını görüyor, kendininkini kulak ardı ediyorsun. Ne diyordun? Kötülük eden bir tek o olsaydı, ortada kötülük kalmazdı. İki insan arasındaki kötülük sadece birinden mi çıkar? Kötülük iki taraflıdır. Onun yaptığı kötülüğü görüyorsun ama kendininkine gözlerin kapalı.Sadece o kötü olsa, sen hep iyi olsaydın ortada kin olmazdı.
Sayfa 37 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, 2012
1000Kitap
Reklam
İnsanlar sadece kendi hayatları için kaygılandıkları, kendilerini kolladıkları için yaşar sanırdım, oysa onları yaşatan tek şey sevgiymiş.Seven insan Tanrı'nın Tanrı da onun içindedir, çünkü Tanrı sevgidir.
Sayfa 27 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, 2012
1000Kitap
-Anlaşılan tarih tekerlek gibi dönüyor,-dedi.Bazısını yükseltirken, bazısını düşürüyor.
Sayfa 83 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları
1000Kitap