Kitap gerçekten akıcı,elimden hiç düşmedi.Adeta karakter ile ben de maceradan maceraya sürüklendim.Ayni zamanda tarih hakkında verdiği ufak tatlı bilgiler sayesinde ilgim daha da arttı özellikle Berninin geçtiği yerlere bayıldım.Kesinlikle severek ve heyanlanarak okucağınız bir kitap