Çok beğendiğim ve etkilendiğim kitap.Gerçekten düşünmekten kafanızın yanacağı bir kitap.Kesinlikle okumanızı tavsiye ederim.Sizi duygudan duyguya sokan bir kitap bütün duyguları barındırması ve bunu akıcı dilde anlatması çok hoş.
Elimden bırakmadığım bir kitap oldu...
Bir Basquiat sever olarak bütün gerçekliğiyle anlatılmış toksik bir ilişki...
Basquiat insan ilişkileri,çevresi,bağımlılığı bütün her şey anlatılmış...
Stefan Zweig kitaplarını akıcı ve yalın bir dil kullanıldığı için çok seviyorum özellikle Yakıcı Sır kitabına ayrı bir hayran oldum.En güzel kısmı ise karakterlerin duygularını dolambaçsız direk yolla okuyucuya geçirmesi.Adete öfke ve şüpheyi içimde karakter ile birlikte yaşadım yer yer ise düşündürücü...Tavsiye edilesi
Kitap gerçekten akıcı,elimden hiç düşmedi.Adeta karakter ile ben de maceradan maceraya sürüklendim.Ayni zamanda tarih hakkında verdiği ufak tatlı bilgiler sayesinde ilgim daha da arttı özellikle Berninin geçtiği yerlere bayıldım.Kesinlikle severek ve heyanlanarak okucağınız bir kitap