Nahide

Yolda olmak da varmak kadar güzeldir…
Edebiyat
Reklam
İnsan her şeyini kaybettiğinde, elinde kalan son şey için umutsuzca savaşır..
Sayfa 50
Edebiyat
"O bakış, nasıl da içimi acıtıyordu.."
Sayfa 47
Edebiyat
Hayat geç kalmayı affetmiyor.
Edebiyat
Mevlâna;
Seni 2 şey anlatır; 1.Hiçbir şeyin yokken gösterdiğin sabır, 2.Her şeyin varken sergilediğin tavır.
Edebiyat
Reklam