Görüyorsunuz adam Allah dememek için her şeyi söylüyor.. tabiat diyor, bir güç var diyor, bir Sırrı var diyor, bilinmeyen var diyor ,Efendim bir doğa var diyor, bizi yarattı diyor, her şey diyor Allah'ın adına da Allah demiyor çünkü biliyor ki onlar eğer Allah Derse Allah bu kainatı yarattığına göre bir de din göndermiş olacaktı...
Hiç sevmem kurşunu bombayı ....ama icat etmişler bir kere insanları öldürmek için icat etmişler insanlarda bu ölüm icadlarını bulanlara ödül vermişler. ölüm ve ödül hiç birbirlerine yakışıyorlar mı?