Biz de dışarı çıksak içeri girmek yasak olur nu inci? Gülsüm Ananın torunları ağladılar içeri girmek için. Ben olsam ağlamazdım. İçeride simitçi bile yok
Neden gardiyan ana diyorlar ona inci ? Annem bile öyle diyor o herkesin anası mi ? Ama o bizi içeri kilitliyor .Anneler çocuklarını kilitler mi ? Ben anahtarlı teyze diyorum ona