Kimi zaman vazgeçilmez olduğunu, sen olmazsan dünyanın yerle bir olacağını, en azından hiçbir işin ilerleyemeyeceğini zannedersin. Ama sonra bir şey olur ve şunu fark edersin: a) vazgeçilmez değilsin; b) vazgeçilmez olmamak hiç de fena bir şey değil.
Dünya yanlış anlamalarla döner. Herkes bu evrensel yanlış anlamalar üzerinde uzlaşmaya
varmıştır. Çünkü insanlar, birbirlerini anlayabilselerdi, uzlaşmaya varmalarına gerek kalmazdı.