Kitapları yol arkadaşı olarak gören,
kahvenin yanından kitabı eksik etmeyen,
İngiliz Edebiyatı sever,
Jane Austen ilgi alanı olan,
Tarihe olan tutkusu sönmeyen sıradan bir okurum :)
Ah Mihrap!
İçimizden biri o. Yaşadıkları yaşadıklarımız gibi. Aslında çevremizde o kadar çok Mihrap var ki. Bana bunu düşündürdü kitap.
Dışarıdan baksan, düzenli, sıradan, kendi halinde bir hayatı var Mihrabın. Ama içeride bambaşka biri o. Kendisi de bunu eleştiriyor zaten.
Kitabı Mihrabın ağzından trajikomik bir anlatımla okuyoruz. İnce espriler, harika benzetmelerle süslü cümleler. Duygusal içerikli bir kitabı tebessüm ederek okuyorsunuz ki olay da bu zaten.
Kaybettiğimiz eski değerleri anlatan bir kitap; mahalle ve mahalleli kavramı, sokak esnafı, TV programları ile tam bir dönemin özeti.