aşk bir sonbahar kimliğinde sürdürüyor egemenliğini
birden bir bakıyoruz ki
her şey yerli yerinde
otobüsler trenler yerinde
dükkânlar yerli yerinde
acılar yerli yerinde
çamaşırlar yerli yerinde.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
nasıl dayandım o mutluluğa
tükenmez bir ışık olan mutluluğa
deniz ve ışık olan karmakarışık bir mutluluğa nasıl
şimdi şarap gibiyim
coğrafyasız
eskimeye bırakılmış fıçısında
-ölenden öldürene geçen sevdayla
yüz yıl sonra bin yıl sonra on bin yıl sonra yaratacağımız dipdiri hazlarla
seviştik.
seviştik ya elbet sevişiriz
sevişmek oldum olası bizim işimizdir
bir ateş varsa dağlarda bir ateş varsa karanlıklarda bir ateş varsa bomboş şehirlerde bizim ateşimizdir.
Herif düpedüz beni aldattı
Beni mi ya hepimizi
Ense traşı uzamamıştı inandım
Günlerden cumartesiydi iyi buldum
Bir ben yoktum başka her şey vardı.
Dedim ki kendime hatırlar arada bir
Bir selam versem bütün ışıkları yanar gözbebeklerinin
Kopmuş gemilerini birer birer rıhtıma bağlar Merhaba dedim
yüzüme baktı
Çektim herifi vurdum.
Önceleri daha iyi mi idi, bilmiyorum.
Gidip geldiğim,
Durulduğum koyu geceler vardı.
Yıkık değildim.
Yıkılıp yeniden kurulmamıştım ama,
yıkık değildim.