Pınarrr

Pınarrr
@NarSultan
Bir kuşun anısı kalmış bende, saklı Bundan gözlerimdeki kayalık, İçimdeki serseri buzullar Dürtme içimdeki narı Üstümde beyaz gömlek var.
Şimdi biraz da sen yan artık, benim yanacak yerim kalmadı.
Sayfa 141
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir şeyin sahtesi olacağına hiç olmaması daha iyidir.
Sayfa 67·Kitabı okudu
Mutlak güven diye bir şey olanaksız. Güvenmek demek, kendini bir başkasının ellerine teslim etmek, sonunda da acı çekmek demek.
Sayfa 202
Bir kere anlayınca, en iyisi derhal ölmek.
Sayfa 89 - Metis Yayınları, 2. Basım·Kitabı okudu
Düşünce
Unuttum diyemem fakat üzerimde bir tesiri kalmamış.
Sayfa 166 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat