Narin

Ama nasıl böyle bir şey düşünebilirim Tanrım?Her şey bir başkasına aitken,hiçbiri benim için değilken nasıl bu kadar kör olabilirim;hatta bana karşı sevecenligi,alakası,sevgisi bile...evet ,bana olan sevgisi bile kısa süre sonra birisiyle buluşacak olmanın verdiği bir mutluluk ve bu mutluluğu benimle paylaşma arzusundan başka bir şey değilken?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Fakat mutluluk ve neşe insanı nasıl güzelleştiriyor!Yürek sevgiyle nasıl da kaynıyor!Sanki kendi yüreğini alıp bir başkasının yüreğine dökmek istiyorsun,herkesin neselenmesini,herkesin gülmesini istiyorsun.Mutluluk nasıl da bulaşıcı!
Yıllar nasıl da uçup gidiyor! diyorsun.Yine soruyorsun: Nasıl geçirdin o yıllarını?En güzel zamanlarını nereye gömdün?O yılları yaşadın mı yaşamadın mi?Bak dostum,diyorsun kendine,bak artık toprak soğumaya başladı.Birkac yıl daha geçecek ve sonra koltuk degneklerine dayanmış titreyen ihtiyarlık,ondan sonraysa sefalet ve terk edilmişlik gelecek.O düşler dünyası beyazla örtülecek,donacak,hayallerin solacak ve sararmış yapraklar gibi düşüp gidecek...
...şimdi öyle neşeli,mutlu,yürekli ve duyarlıyim ki cebimden sözcük çıkarmakta hiç mi hiç zorlanmam.

Narin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·76 syf.·
3 saatte okudu
·
Okunma: 25 Mart 2023 13:54
·
2023 7. kitabı
Yaşar Kemal
7.3/10 · 11,2bin okunma