Deliliğimde buldum özgürlüğü de güven duygusunu da ; yalnızlığın özgürlüğünü ve anlaşılamamanın verdiği güven duygusunu ,çünkü bizi kim anlarsa bir parçamızı kendilerine köle ederler.
Ama en kötüsü sorgu değildi.En kötü kısım sorgudan sonra hiçliğime dönüşümdü, aynı odadaki aynı masaya , aynı yatağa,aynı lavaboya ,aynı duvar kağıdına.