📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-"Kendime acımıyorum sadece gerçekçi oluyorum.Ben hasarlıyım,insanı yoruyorum.Anlaşılması güç olabiliyorum.Başta bu herkes için dikkat çekici oluyor ama kimse bunu sürdürmek istemiyor.Ben sadece eğlenceliyim."
-"Bunun nesi kotü, eğlenceli olmanın?"
-"Lunaparka sadece eğlenmek istediğin zaman gidersin ama insanlar deniz kenarına her zaman gider.Bu öyle bir şey.Ben lunaparkım.Uzaktan güzel görünüyorum.Herkes uzaktan eliyle işaret edip ne kadar güzel olduğunu söylüyor.Sonra ışıkları sönüyor, ışıkları söndüğünde hiçbir büyüsü kalmıyor ama gece sahile gitsen orada yine birilerini görürsün.Deniz kenarlarını insanlar yirmi dört saat sever.Her mevsim başka sever.Gece başka gündüz başka sever.Ben lunaparkım."