Nərmin İsmayılova

Nərmin İsmayılova
@Naruminu
“hemen sevinmeyelim, her şey geçici; çok da üzülmeyelim, her şey geçici.”
1000k
Reklam
Dünyada bana hiç bir şey, tabiattan melül* bir insanın zorla gülmeye çalışması kadar acı gelmemiştir.
Sayfa 68 - *uzanmış, bıkmış. Türkiye İş bankası kültür yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap
...ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım... Hakiki hayatım benim için can sıkıcı bir rüyadan başka bir şey değildir...
Sayfa 91 - Türkiye İş bankası kültür yayınları·Kitabı okudu
1000k
Bütün yakınlaşmalar, bütün birleşmeler yalancıdır. İnsanlar ancak muayyen bir hadde kadar birbirlerine sokulabilirler, üst tarafını uydururlar ve günün birinde hatalarını anlayınca, yeislerinden her şeyi bırakıp kaçarlar. Halbuki mümkün olanla kanaat etseler, hayallerindekini hakikat zannetmekten vazgeçseler bu böyle olmaz. Herkes tabii olanın kabul eder, ortada ne hayal sükutu, ne inkisar kalır.
Sayfa 92·Kitabı okudu
1000Kitap
Başkasına merhamet etmek, ondan daha kuvvetli olduğunu zannetmektir ki, ne kendimizi bu kadar büyük, ne de başkalarını bizden daha zavallı görmeye hakkımız yoktur.
Sayfa 93·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam