Nuri ak

Nuri ak
@Nasrullahyeter1980
Nereden geldiğini unutmazsan nereye gideceğini iyi bilirsin
bu kötü göz lafı beni düşündürmeye başladı öyle ya ben bu kambur kızdan hoşlanmışsam onu sevmişsem neden onu kötü gözle bakmış olayım büsbütün tersine iyi gözle bakmışım ki sevmişim sevme sözü de geniş bir söz insan bir yemeği seviyor bir rengi seviyor bir kadını seviyor hele kadını sevmenin binbir türlü çeşidi var onu da kendimizi de sadece hayvan olarak gördüğümüz zaman belki kötü gözle bakmış sayılabiliriz en iyisi hayvanlarımız insanlığımızın içinde olmalı insanlığımıza birlikte olmalı şurada rakı şişesinin başında saatlerce oturuyoruz insanın bu saatler içinde bir türlü türlü ihtiyaçları oluyor sıkışıyor mesela sıkışanlar kalkıp deniz kenarındaki duvar dibine kadar gidiyor işlerini rahat rahat gördükten sonra tekrar yerlerine dönüyorlar kambur kız da orada orada bu insanlar insanlıkla ile hayvanlık larını iyi bağdaştırıyorlar kendi sınıflarından hiç kimse bu hali yadırgamıyor onların dünyası bu kendi dünyadan içindeler bütün rahatsızlıklar insanların kendi dünyalarının dışında kalmalarından geliyor biz kendi çevremizdeki kadınların arasında işemek şöyle dursun bunun lafını bile edemeyiz
Sayfa 29 - yapı kredi yayınları
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
bu yüzdendir belki de Farabi uzun konuşanı kısa dinleyin der dünyayı güzelleştirebilir mek için ne olmamız gerekiyorsa mutlaka ve mutlaka o olmamız gerekiyor ancak biz dünyadan yola çıkarak insanı tanımlamaya çalıştığımız sürece başarılı olamayacağız dünya insanı tanımlamaz insan dünyayı tanımlar Allah'ın bizi yarattığı hali anlamamız gerekli Farabi gibi bilginlerin en büyük özelliği de işte buydu Kendi öz hallerini anlayarak ilimlere ve buluşlara imza attılar kendi varlığımızı inkar ettiğimiz ve kabullenememe diğimiz sürece dünya çirkin bir yer olmaya devam edecektir çünkü yaşadığımız bu gezegeni düzeltmek yine biz insanların elinde
Sayfa 54 - destek
insan kendi dışında olan dünyaya bakmak ve anlamakla mükellef olduğu kadar kendi içine de bakmak ve anlamakla mükelleftir bu dünyaya öylesine ya da tesadüfen gelen canlılar değiliz tabiata baktığımızda her şeyi muhteşem bir denge içinde ilerler bizde o dengenin bir parçasıyız ancak meşgul olduğumuz dış etkenler biz öyle oyalamak daki nasıl bir dengeye bağlı olduğumuzu göremiyoruz çünkü kendi dengesini kaybeden bir insanın bir şeyleri anlaması ve araması mümkün değildir
Sayfa 43 - destek yayınları
Yıldızlar aleminde kimi zaman iki yıldız bir gezegenin yörüngesini belirleyebilir .ve kimi durumlarda da farklı renkler taşıyan güneşler tek Bir gezegenin yörüngesinde farklı farklı renklerde parıldıyabilir kimi zaman kırmızı kimi zaman yeşil sonra da aynı zamanda parlayarak gezegeni bir renk cümbüşüne boyayabilirler Böylece de biz modern insanlar kendi gök kubbemiz in karmaşık mekanizması sayesinde farklı farklı ahlak sistemleri tarafından belirleniriz eylemlerimiz farklı renklerde nöbetleşe parıldar ve çok nadiren aralarında bir eşgüdüm meydana gelir ve ayrıca pek çok kez ve eylemlerimiz bir renk cümbüşü yaratır
Sayfa 204 - Araf yayınları

Nuri ak

, 2020 okuma hedefini ekledi.
Tekrardan
2020 OKUMA HEDEFİ
0/13 kitap - %0 tamamlandı
Henüz kitap okumadı
13 kitap
0 sayfa
0 inceleme
8 alıntı