Elvan

Benim için "insanlar alemi" denen yer, her şeye karşın korkunç bir yerdi.
Sayfa 88·Kitabı okudu
Edebiyat-Düşünce
Reklam
Unutmanın yeşim kadehi, tıpkı şairin dediği gibi, hüzünle yıpranmış, ağırlaşmış bu yürek için tek umuttur. Anlıyor musun?
Sayfa 86·Kitabı okudu
Edebiyat-Düşünce
"Ve böylece ertesi güne başlarız tekrar. Geçmişin aynı, yerleşik kurallarıyla."
Sayfa 79·Kitabı okudu
Edebiyat-Düşünce
(Eğer böyle yapmaya devam edersen, toplum sana iyi davranmaz.) (Toplum değil yani. Sen.)
Sayfa 77·Kitabı okudu
Edebiyat-Düşünce
Ah, insanlar birbirleri hakkında en temel şeyleri bile bilmiyorlar. Birbirlerini zerre anlamadan en iyi arkadaş olduklarını sanıyorlar. Yaptıkları hatayı asla anlamadan sürdürüyorlar yaşamlarını ve aralarından biri ölünce ardından konuşma yaparken ağlıyorlar.
Sayfa 77·Kitabı okudu
Edebiyat-Düşünce
Reklam