S.Naz

S.Naz
@Naz0109
yabancı. herkes yabancı. yalancı . yok. kimse yok. ve bu yangına odun çok.
Zaten yitireceğin birine bağlanmanın yararı ne?
Sayfa 11 - Metis yayınları·Kitabı okudu
Reklam
Artık biliyordu ki görevi, yaptığı hatayı düzeltmek değildi, hiç olmamıştı; yapması gereken, başladığı şeyi bitirmekti ve bunu bilmek hiç de kolay değildi.
Sayfa 155 - Metis yayınları·Kitabı okudu
Bir insan, kendine ait olmayan bir biçimde ne kadar uzun süre kalırsa, tehlike de o kadar büyük olurdu.
Sayfa 131 - Metis yayınları·Kitabı okudu
İnsanlar bilmedikleri şeylerden korkarlar.
Sayfa 123 - Metis yayınları·Kitabı okudu