Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yıllar yılı mektepte dirsek çürütürken, bana ne yardımınız dokunuyordu da şimdi beni rahatsız ediyorsunuz ? Ben bu mevkie gelinceye kadar az mı zahmet çektim ?
Tam oniki yıl önce birbirimize yazdığımız mektupları okudum bugün. Ne çok dostluk, ne çok sevgi, en çok mutluluk, tutam tutam gözyaşı, fazlasıyla kahkaha… sonra hepsini çöpe attım. En bi zorlandığım vedalar…
Eski bir dostum bana yazdığı bir mektubunda “Beni hiç bırakma yanımda ol.” diye yazmış. Dostum, insanlar değişiyor tıpkı zaman gibi, ve ben yanında olmayacağım. Hiç…
Arkadaşlıklar vardır başlar ve biter. Hiç bitmez dediklerin biter, hiç gitmez dediklerin gider. Sevgilinin gitmesi unutulur da dostunun gitmesi… O… İşte o, ince bir sızı gibi kalır derinliklerde.