Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Özetleyerek ifade edecek olursak, olayları "1 veya 0" diye değerlendiren bir düşünce şeklimiz vardır. Buna günlük yaşamda "Aristo Mantığı " diyoruz. Bu ifade " ya hep ya hiç " anlamı taşır. Bu düşünme şekline göre, birşey ya doğrudur ya yanlış, ya siyahtır ya beyaz. Griler yoktur.
Kitabı heyecanla, kendimi de içinde hissederek okudum. Kitabı bitirdiğimde ise ağlıyordum. Her duygu öylesine ince ve güzel işlenmişti ki...Yüreğimde tarifsiz duygular oluşturdu. Ve yine iyi ki okudum dediklerimden oldu.