Hazal Nebioğlu

Eziyet kalana mıdır? Gidene mi?
"Kalanlara eziyettir düşündükleriyle yaşamak..." demiştim, kalan ben olduğumdan eziyeti düşündüklerimden çekiyordum...
Sayfa 82·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü bazen en büyük ihtiyaç anlaşılmaktır. Ve ben anlaşılmak istiyorum. Ben artık konuşmadan bile beni anlayacak insanlara rastlamak istiyorum.
Sayfa 53·Kitabı okudu