Sonra çıkıyorsun dışarı bakıyorsun güneş hala tepede
Yıllardır kurdun cümleyi bilmem kaçıncı kez kuruyorsun
“Ne yapalım kısmet değilmiş “
Sabahattin Ali
Konuşacak kimse bulamadıkları için kaç kişinin yazar olduğuna, bu yüzden kaç kitap yazılmış olduğununa şöyle bir bakarsak, kitapçıların
yalnız insanlar için gidilebilecek en iyi yer oldugunu
anlarız. 📚
Özel hayatınızla ilgili kimseyi dinlemeyeceksiniz!
Anneniz babanız dahil. Zaten böyle ağır konularda onlarda reaksiyon da olur. Dinlemeyeceksiniz. Elbette,"Her şeye, her söze kulağınızı tıkayın,da demiyorum. Ben sadece, "Kendi yolunuzu kendiniz çizmeye çalışın," diye tavsiye ediyorum.