Naz bulut

Naz bulut
@Naz_bulut
Özgürce nefes aldığın yere git
"Sana hayat hakkinda iyi şeyler anlatılmayacak kızım!" demişti bir gün. "Kimsecikler sana iyi ve güzel şeylerden, şükretmekten, memnun olmaktan bahsetmeyecek. Çevrendeki insanlarin hep hayattan şikayet ettiklerini göreceksin. Birçok insanin ağzından Felaket senaryoları dinleyeceksin. Bir gün gelecek; hiçbir şeyden memnun olmamak moda olacak. Sana hayatin çirkin oldugunu, memnuniyet verici hiçbir Şeyin olmadigini söyleyecek ve yaşamını elinden çalmaya çalığacaklar. Lütfen kızım onlara inanma! Insanlar sana varoluşunun değerli ve anlamlı oldugunu anlatmayacaklar. Bunu anlatanlar aşağılanacak. Yaratıcının sana verdiği anlam ve önemi unutma. Onlara diren. Onlarin inadina yaşayacaksın kızım 💔 Mustafa Ulusoy
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“25 yaşına kadar öğrendikleriniz esastır. O yaşlara dek ne okuduysanız, ne dinlediyseniz, ne gördüyseniz, geri kalan hayatınızda temel olarak onlar kullanacaksiniz. “
Öyle üzgündüm ki,o kadar büyük bir hayal kırıklığına uğramıştım ki, o an ölmeyi istedim.
Sayfa 45
"Bu dünyada sana kötülük yapmak isteyen insanlar Çıkacak karşına, ama unutma ki iyilik yapmak isteyenler de olacak. Kimi insanin yüreği karanlık,kimininki aydınlıktır. Geceyle gündüz gibi! Dünyanin kötülerle dolu oldugunu düşünüp küsme, herkesin iyi oldugunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama! Kendini koru kızım insanlara karşı kendini koru!
Sayfa 88·Kitabı okudu
30
tam her şey hal oldu, yoluna girdi derken ansızın gelen sorunlar ☹️
İnsan ve Duygular