"Sana hayat hakkinda iyi şeyler anlatılmayacak kızım!"
demişti bir gün. "Kimsecikler sana iyi ve güzel
şeylerden, şükretmekten, memnun olmaktan
bahsetmeyecek. Çevrendeki insanlarin hep hayattan
şikayet ettiklerini göreceksin. Birçok insanin ağzından
Felaket senaryoları dinleyeceksin. Bir gün gelecek;
hiçbir şeyden memnun olmamak moda olacak. Sana
hayatin çirkin oldugunu, memnuniyet verici hiçbir
Şeyin olmadigini söyleyecek ve yaşamını elinden
çalmaya çalığacaklar. Lütfen kızım onlara inanma!
Insanlar sana varoluşunun değerli ve anlamlı
oldugunu anlatmayacaklar. Bunu anlatanlar
aşağılanacak. Yaratıcının sana verdiği anlam ve önemi
unutma. Onlara diren. Onlarin inadina yaşayacaksın kızım
💔 Mustafa Ulusoy
“25 yaşına kadar öğrendikleriniz esastır. O yaşlara dek ne okuduysanız, ne dinlediyseniz, ne gördüyseniz, geri kalan hayatınızda
temel olarak onlar kullanacaksiniz. “
"Bu dünyada sana kötülük yapmak isteyen insanlar
Çıkacak karşına, ama unutma ki iyilik yapmak isteyenler de olacak. Kimi insanin yüreği karanlık,kimininki aydınlıktır. Geceyle gündüz gibi! Dünyanin kötülerle dolu oldugunu düşünüp küsme, herkesin iyi oldugunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama! Kendini koru kızım insanlara karşı kendini koru!