"Bundan yirmi yıl sonra, yaptığınız şeylerden çok yapmadıklarınız için hayal kırıklığı yaşayacaksınız. O yüzden dugumlerinizi çözüp halatlarinizdan kurtulun ve sığındığınız güvenli limandan uzaklara yelken açın. Yelkenlerinizle rüzgarı yakalayın. Araştırın. Düşleyin. Keşfedin."
Her zaman geçmişi ve hayatımın en büyük iki aşkını arzulayacagimi biliyordum.Ama artık güne güneşle birlikte çiçeklerini açan ve ne olursa olsun ışıldamaya hazır bir gunduzsefasinin hevesiyle başlamak istiyordum...