Bence her insan, bir hayvana benzer. İnsanların benzedikleri hayvanların karakterini aldığını düşünürüm. Ne bileyim, belkide öyle geliyordur içlerinden, öyle hissediyorlardır.
Bir koyuna niye böyle uysal davranıyorsun yada bir kurda, niye böyle yırtıcısın diye sorulur mu hiç!