Kitabın konusu, olayların dizilişi ne kadar güzel ve ilgi çekici olsa da, yazarın kullandığı dil maalesef ki aynı tadı vermiyor. Konunun akışı merak edilirken, dilinin yavanlığı merakı köreltmeye yetiyor.
Şahsen sonunda ne olduğu merak etmeseydim, sırf dilinden dolayı kitabı okumayı bırakabilirdim.
Çok kötü değildi ama mükemmel de değildi.
Her şeye rağmen keyifli okumalar.
Süt LekesiEsra Ezmeci · Destek Yayınları · 20204,293 okunma