Açıkçası ne kitabın adını duydum daha önce, ne de elime aldığımda en ufak bir fikrim vardı, içindekilerle ilgili. Birilerinin vazgeçip attığı kitaplar arasından aldım onu sadece yazarı tanıdık diye. Küçük bir merak…
Okudukça anladım ne kadar güzel bir kitap olduğunu. Yazarın kendi yaşanmışlıklarından, gündelik hayattan, tanınmış yazarların, sanatçıların hayatlarından, eserlerinden yola çıkarak; aşktan, sevgiden ve hayatın güzelliklerinden bahsettiği güzel bir kitap.
O kadar sade ve gündelik bir dille yazılmış ki, bir an önce okuyup bitirmek isteyeceksiniz.
Birilerinin vazgeçip ayrıldığı ve hatta belki de çöpe attığı bu kitap, benim kütüphanemde en güzel yeri alacak.