Başarının kendimizi bulduğumuz yerden başlayarak aldığımız mesafe olduğunu söylüyorsunuz ama ya Bir ara yanlış yöne doğru gittiyseniz? Ya gerçekten yaşamadıysan? Ya doğru insanı bulup sonuçta o aşkı canlı tutmaktan korktuysam? Ya Bir şans daha istiyorsam?