“Dünya bize mutluluk ya da mutsuzluk vermek için var olmamıştı, bir şeyler yaşıyorduk ve olanlara biz anlam yüklüyorduk. Ve bu dünyada herkes kendi rolünü oynuyordu, özellikle bana karşı değillerdi. Bana ne kadar iyi olursam olayım bazı insanlar baba kötü davranacaktı, bazen de adaletsizliğe uğrayacaktım.”
“Bir insanda umudu temsil ediyorsun, bir insanda çıkmaz bir sokağı.
Bir insanda vefasın, bir insanda ihanet.
Bir insanda açık bir kapısın her zaman, bir insanda şans tanımayan.
Bir insanda sığamıyorsun dağa taşa, bir insanda yetemiyorsun hiçbir şeye.
Bir insanda göğsünün içinde atan cansın, bir insanda bileğinden akan kan.”