Nazlı arda

Nazlı arda
@Nazliarda
Bazı şeyleri affedersem kendime olan saygımı kaybederim.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öptüm ve kavuştuk. Öptün ve kavuştuk, Binbaşı'm.
Bin başım olsa binini de sana egerim,nazenin.
Metehan·Kitabı okudu
"Ona hayır demek de kolay değildi. Belki de en zoru ona evet diyememekti."
"Seninle yeniden tanışmanın güzelliği diye birşey vardı. Farklı bir heyecan,can alıcı bir deneyim ve bambaşka bir büyü..."
Sayfa 118·Kitabı okudu