nazlı

nazlı
@Nazlicansarii
"Bu karanlık böyle iyi, afferin Tanrıya."
"Ben tanrıyı öldürdüm. Doğaüstü güçlere inanmam ve nihilizm içinde boğuluyorum. Neden yaşamam gerektiğini bilmiyorum. Nasıl yaşayacağımı bilmiyorum!"
Sayfa 202·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Birinin kendisini başka birine açması ihanetin kapılarını açar ve ihanet insanı insanı çok rahatsız eder, değil mi?"
Sayfa 135·Kitabı okudu
"ümit kötülüklerin en kötüsüdür, çünkü işkenceyi uzatır"
Sayfa 103·Kitabı okudu
"tabi siz de tanrıyı bizim yarattığımızı ve şimdi de el birliği ile onu katlettiğimizi biliyor olmalısınız."
Sayfa 101·Kitabı okudu
"Hakikati" diye devam etti Nietzsche, "ancak inanmayarak ve kuşku duyarak yakalayabilirsiniz, böyle çocuksu bir tavırla "keşke öyle olsaydı diyerek değil."
Sayfa 101·Kitabı okudu