nazlı

nazlı
@Nazlicansarii
"Bu karanlık böyle iyi, afferin Tanrıya."

nazlı

, bir kitabı okumaya başladı
Jean-Paul Sartre
7.7/10 · 28,1bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

nazlı

, bir kitap okudu
7/10
·80 syf.·
Beğendi
·
6 günde okudu
·
2022 6. kitabı
Lou Andreas-Salomé
7.7/10 · 12bin okunma
"Hayatta her şeyin bir bedeli var, en fazla da mutluluğun."
Sayfa 62·Kitabı okudu
"Bizim artık annelerimiz ve büyükanelerimiz gibi düşünmediğimiz içlerinden birinin bile aklına geliyor mu sanıyorsun? 'Efendim aşağı, efendim yukarı' diye etraflarında dört dönüp duran kadınlardan değil de artık kendi kendimizin efendisi olduğumuzun, kısacası eski kölece anlayışları rafa kaldırdığımızın farkındalar mı sence"
Sayfa 32·Kitabı okudu
"Ah, resim yaparken insan hep biraz âşıktır aslında. Bana hep insan resme içindeki aşık bir yanı döküyor gibi gelir."
Sayfa 23·Kitabı okudu