Nazlı

Nazlı
@Nazlicim
You deserve to be happy instagram.com/nnazlip?igshid=...
"İnan çok çalıştım bu kalpsiz dünyayı sevebilmek için." youtu.be/ob4uhPV4J7M
Müzik
Reklam
Bu dünya bu kadar kötü ve karanlıksa gülmeyi bilmeyen insanların yüzünden.
Sayfa 103 - Destek yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
"Şimdi sanki ben! Votka şişesinde büyüyen aptal bir ceninim. Sen de gelmezsen! Kim dünyaya getirir ki beni?"
Sayfa 102 - Destek yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
"Hiç geçmeyen, hiç unutulmayan şeyler de var, beyefendi! Ölünceye kadar insanın sırtından atamayacağı şeyler de var..."