Karşımda değilsin elimi uzatıp dokunamıyorum sana ama bu demek değilki seni yanımda hissetmiyorum, gördüğüm en güzel şeysin, sende öte tanımladığım hiçbir şey yok.Herşey senin adınla anılıyor,Allahın bana bir armağanısın ve artıyor her geçen gün sana olan hayranlığım. Yüzünde kuşlar, gözlerinde hayatın ta kendisi var.Öyle gerçeksin ki. Günümün en keyifli anı, uykumun en tatlı rüyası,sarılsam sana bin yıl geçse, bir an bile ayrılmasak. Senden önce geçen zamanı sana ulaşmak için yürüyerek geçirmişim kimmişim bilememişim.Seninle yürünecek bam başka bir yol var önümde yorgunluk nedir bilmeyeceğim.Öyle aklımdasın ki.Ne ayrı koyduysa bizi zaman, yada yollar bir kalemle silesim geliyor sana dokunmamı engelleyen ne varsa bir kadehi yere çarpıp tuzla buz eder gibi parçalamak istiyorum, öyle özlüyorum ki. Sen ol, hep ol, benim ol,bende ol. Sendeyim ben yüreğimi koydum yüreğinin üstüne.Aşk bu başka isim arama.Hemde en koyu en deli en tutkulu. Öğreneceğim çok şey var sana dair,bilmediğim çok şey var ama, bir şeyi öyle biliyorumki. Seni Çok Seviyorum.”