Nazan gercek

Nazan gercek
@Nazohan86
İnsandaki çocuk vicdanı ,tohumdaki öz gibidir. O öz olmadan tohum filizlenmez, gelişmez. Yeryüzünde bizi neler beklerse beklesin , insanoğlu dogdukca ve öldükçe , insanoğlu yasadikca, hak ve doğruluk denen şey de var olacaktır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Nazan gercek

, bir kitap okudu
8/10
·168 syf.··
4 saatte okudu
·
2017 53. kitabı
Cengiz Aytmatov
8.2/10 · 87,5bin okunma
Dedem diyor ki , eğer atalarının adlarını, kim olduklarını unutanlar, kötülük yapmaktan utanmazlarmis. Çünkü o zaman insanin nasıl biri olduğunu ne cocuklari bilirmiş ne de çocuklarının cocuklari
İnsanların sofrada tek kelime konuşmadan oturmalari, ama kafalarında şüpheli, kötü düşünceler olması kadar sıkıcı, fena bir şey yoktu.