İnsandaki çocuk vicdanı ,tohumdaki öz gibidir. O öz olmadan tohum filizlenmez, gelişmez. Yeryüzünde bizi neler beklerse beklesin , insanoğlu dogdukca ve öldükçe , insanoğlu yasadikca, hak ve doğruluk denen şey de var olacaktır.
Dedem diyor ki , eğer atalarının adlarını, kim olduklarını unutanlar, kötülük yapmaktan utanmazlarmis. Çünkü o zaman insanin nasıl biri olduğunu ne cocuklari bilirmiş ne de çocuklarının cocuklari