8/10
·168 syf.··
2017 53. kitabı
·
4 saatte okudu
·
Okunma: 17 Haziran 2017 23:58
Yazarın kalemi çok sağlam okuduğum ikinci kitabı yine çok begendim. Yazar bu kitapda 8 yaşında bir çocuğun hikayesini anlatmaktadır. Yalnızlık ,haksızlık , çıkarcilik kitapda fazlasıyla ele alınmış. Kitap hakkinda söylenecek , dusunecek o kadar çok varki Aytmatov çocuğun saf ve temiz dünyasından , hayatın acı gerçeklerine doğru yola çıkmıştır. Bence herkesin okumasi gereken muhtesem bir eser.
Edebiyat
Beyaz GemiCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 202387,5bin okunma
·
6 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Nazan gercek
Gönderi Sahibi
Evet doğru
Çok güzeldir Beyaz Gemi... Toprak Ana'dan sonra en sevdiğim<3
Nazan gercek
Gönderi Sahibi
Bende tanımıyorum iki yazarda severim.