Bana en çok sevmeyi öğrettikleri için aileme de kırgınım. Sandım ki biz kalbimizi açarsak onlar da açar, biz doğruyu söylersek yalan da işitmeyiz. Çok yanlışmış, sen istediğin kadar doğru ol, dürüst ol, herkes senden kendine yetecek kadarını alıp köşesine çekilir-miş. Hayatın kurallarla devam ettiğini de bilmezdim onu da öğrendim kalabalığın içinde tek başıma olduğumda.