Bilmiyorum bundan sonra daha kaç doğum günüm kaldı.Kaç mum üfleyeceğim ,kaç pasta kesilecek ya da kaç insan son doğum günümde iyi ki doğdun diyecek…Bence insanın sadece doğum günü değil , hayatın her günü özel. Ve her şeye rağmen ben bundan sonra da hayatımın her gününün , her anınının tadını çıkararak yaşamaya devam edeceğim…
Huzur ve sağlık getir yeni yaşım…
Gerisini ben hallederim..
Çözüm probleminin içinde gizlenmiştir.
Problem sadece bir tohumdur. Şayet onun içine derinlemesine inersen, çözüm onun içinden
fışkıracaktır. Senin cehaletin tohumdur. Şayet onun derinine inersen onun içinden bilgi
çiçekleri açacaktır.
Bir seferinde küçük bir çocuk Tanrıya bir mektup yazmıştı. Annesi hastaydı ve babası
ölmüştü ve hiç paraları yoktu. Bu yüzden o da Tanrı'dan elli rupi istemişti.
Mektup postaneye ulaştığında ne yapacaklarını şaşırdılar; bunu kime göndereceklerdi?
Nereye göndereceklerdi? O sadece Tanrıya gönderilmişti. Bu yüzden açtılar. Çocuk için çok
üzüldüler ve biraz para toplayıp ona gönderdiler. Onlar biraz para toplamışlardı; çocuk elli
rupi istemişti ama onlar sadece kırk toplayabilmişlerdi.
Yine Tanrıya gönderilmiş olan diğer mektup geldi ve çocuk şöyle yazmıştı: "Sevgili Efendim,
lütfen bir dahaki sefere para gönderdiğinde bana doğrudan gönder, postane aracılığıyla
gönderme. Onlar kendi komisyonlarını, on rupiyi almışlar."
Kendini kabul et ve kendini sev. Sadece o zaman komşunu sevebilirsin, aksi taktirde hiçbir olasılık yok. Şayet kendini sevmezsen nasıl başka bir varlığı seveceksin?