Zira tümüyle başkalarının yargılarına bağlı kalırız, gerçekten övülmeye ve istenmeye layık olan şeyi değil de isteyeni ve bekleyeni çok olan şey bize en iyi şeymiş gibi görünür.
Birisi bizim konuşmamızı ve yürüyüşümüzü taklit ediyorsa ve bedenimizdeki veya konuşmamızdaki bir kusuru vurguluyorsa niçin hakarete uğramış sayılmalıyım?