Başıma gelenleri hak ettim mi? Hak etmedim mi? Hak etmişsem bu bir hakaret değildir, adaletin yerine gelmesidir.Hak etmemişsem,o halde adaletsizlik yapan kişi utanmalıdır.
"...umutsuzluk en yakıcı zevktir, özellikle de içinde bulunduğun durumun çaresizliğini açıkça kavramışsan. Tokadı yiyince, bilinç öyle bir ezilir ki, pestile döner."